Wednesday 28 December 2011

Pain in my heart..there`s love in it...




Wooo!!! Pejam celik pejam celik...dah dekat end of 2011..How hard life is..life must goes on.. For myself..what is past is past..but..there is a but..i dunno why..dalam hati ini ada secebis hati yang masih merindui seseorang dan  tetap rasa menyayangi seseorang..walaupun rasa pedih, sedih..macam magnet melekat dalam hati ini..
Yeah! benda yang sepatutnya tiada lagi dalam hati ini...benda yang sepatutnya dan tak perlu diingati kembali..benda yang tak sepatutnya ada perasaan lansung..Patut dah delete terus..eliminate away from my heart...and is still there...Lemah betul diri ini..suppose dah gone with the wind..but is still here in my heart..perasaan rindu , cinta, kasih sayang..benci , sesangat benci...hampeh..geram sesangat..muak...tapi..aku masih tetap nak sayang dia..masih nak doa kebaikan untuknya..
    Begitu sedih sekali..benda lama masih melekat didalam hati ini..sepatutnya tak perlu diingati lagi..tapi kenapa selepas solat aku masih berdoa pada tuhanku..mohon perlindungan untuk dirinya dari segala malapetaka dan bencana serta jauhi dari segala bahaya..padahal..aku tak ingin buat itu semua..tetapi aku masih mahu tuhan berikannya segala kebaikan..hanya tuhan yang maha mengetahui akan segala-galanya..Bulan berubah bulan..saat dan minit berlalu dengan pantas..pelbagai peristiwa terjadi atas muka bumi ini..ada yang duka..dan ada yang suka..dan bumi semakin tua..mungkin dah semakin sakit..yang tua ada yang belum pergi..tapi yang muda banyak pulak dah pergi...
    Dan aku belum berputus asa untuk menyayangi insan seperti dirimu..aku tahu kekadang aku ada juga terfikir is just waste of time..to think all this...but think beautiful...ketika pertemuan kita dulu..everything's seem to be very beautiful..indah sangat..And now between us...is just a story yang tinggal..tinggal memori yang indah..not so bad..if u read this..you know..that i still alwayz remember u..for better or worse...

Filzato Anilsa.


2 comments: