Sunday 6 November 2011

Cerita Konvokesyen Terindah...;o)

Yeayy!! alhamdulillah aku sudah konvo!! tamat Diploma Teknologi Kreatif (Teater) UiTM n 27/10/2011 lepas tarikh convo aku. Aku suka hari konvokesyen. Sejak dari tahun pertama aku masuk universiti, sampai la aku sendiri berkonvo, hinggalah aku masuk balik universiti, aku sentiasa teruja dengan konvokesyen. (cewahhh!!) Pesta Konvokesyen umpama kenduri kahwin besar-besaran. Hari tu akan ada ramai awek awek dan jejaka. Jejaka yang konvo akan dressing seSegak, seKacak mungkin. Awek-awek yang konvo akan dressing seCun, seAyu, seSexy mungkin.  Make up mereka lebih tebal dari hari biasa, setebal topping diatas kek choc moist mungkin. Mereka akan bawa bersama kaum kerabat sebanyak 7 keturunan. Ahli-ahli kaum kerabat 7 keturunan itu juga akan dressing smart habis. Ada yang siap tempah 1 seat warna tema. Yang bestnya, parents mereka pun gembira. Kerana apa? Dah tentulah mereka bangga. Terpancar sinar kegembiraan diwajah mereka sebab anak kesayangan dah abes belajar. (lepas tu bolehlah kerja dan kasi mereka duit..joking!) Selain itu, akan ada upacara berflashmob tgh2 panas, lambung2 member, lambung2 topi, lompat-lompat dengan jubah konvo. All that things makes convocation really interesting event for me.hehehe ok nak share some pic sepanjang berconvo..enjoy!;o)


 Aslina Filza Bt Zainon Yaakop


My lovely Family


my sis yg sudah berpunya..hehe


bff among the best!



3 Family...;o)


BERMULALAH AKTIVITI FLASHMOB,LAMBUNG2 TOPI DAN BERGAMBAR












NI DEKAN FAKULTI...kenal x?hehe

ok guys c ya!! daa...;o)

No comments:

Post a Comment