Sunday 6 November 2011

LELAKI SEMPURNA DI MATAKU

LELAKI SEMPURNA DI MATAKU


Assalamualaikum... Menjadi fitrah manusia biasa yang sentiasa mengharapkan yang paling sempurna untuk menyempurnakan hidupnya dalam segenap perkara. Okeh, aku tidak terkecuali. Mengejar yang sempurna itu tidak salah, cuma jangan 'terlalu' mengejarnya. Nanti kamu hanya mendapat lelah sekiranya yang dikejar itu tidak kesampaian. Begitulah halnya dalam memilih jodoh. Benar, jodoh itu adalah ketentuanNya. Sudah ditentukan jodoh kita dengan siapa sejak azali. Namun, itu tidak bermaksud bahawa kita hanya duduk diam dan tunggu sehingga jodoh kita jatuh di depan mata....tapi bagi aku yang suka berangan ni rasanya xsalah nak share tentang lelaki yang sempurna di mataku..(ewahhh...)hehe jauh lagi perjalanan...tapi da banyak berangan ni..(hahaha)....;P




Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang menerima baik or buruk aku dengan tenang walaupun aku meleleh air liur time tido.


Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang mampu mengalah & membuang ego semasa bergaduh demi membiarkan aku menang walaupun tahu aku yang salah.


Laki yang sempuna untuk aku adalah laki yang tanpa jemu melayan karenah aku walaupun kadang2 ia menyakitkan hatinya sendiri.


Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang sanggup berjaga malam semata- mata nak call aku walaupun time tu dia mengantuk.


Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang akan mendahulukan kawan2 aku walaupun dia tahu kawan2nya juga memerlukannya ketika itu.


Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang masih ingatkan aku walaupun kerja sendiri menimbun2.

Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang sanggup melawat aku ketika aku sakit.

Laki yang sempurna untuk aku adalah laki yang berterus-terang dan mengakui kesilapan yang telah dilakukannya.



tetapi lelaki ini yang paling dan sentiasa sempurna di mataku dunia&akhirat....
AYAH TERCINTA....




HANDSOMEKAN? Ya! ayah saya mmg handsome...;o)

No comments:

Post a Comment